zondag 11 januari 2015

Florans SDR..

Gisteren kregen wij een email waarin stond dat Florans SDR waarschijnlijk voor April ingepland staat.

Ik ben helemaal niet klaar om mijn leven voor de zoveelste keer overhoop te laten gooien.
Ik ben niet klaar om mijn zoon vreselijk te zien lijden en immense angsten te zien doorstaan.
Ik ben niet klaar voor het urenlange wachten tijdens de operatie en het hopen dat hij er levend en wel uit komt.
Ik ben niet klaar om Frauke elders te laten slapen en amper te kunnen zien.
Ik ben niet klaar om te overnachten in Pellenberg en mijn dierentuin hier achter te laten.
Ik ben niet klaar om mijn kinderen op school minder te zien.
Ik ben niet klaar om daarna dagelijks op en af te rijden.
Ik ben niet klaar voor de tranen.
Ik ben niet klaar.. niet niet niet.

Ook al heb ik de revalidaties van Fenne en van Lars op de voet gevolgd, het heeft mijn angsten niet weggenomen.

Ik ben bang, oh wat ben ik bang. Mijn kleine jongen, ik hou van je. Alles komt altijd goed.. hier moeten we samen even door, daarna wordt alles (althans toch een beetje) beter.

4 Maanden Pellenberg, daarna mag je terug naar je vriendjes (en je lieve liefje Sharon).

Meer info over SDR:
http://www.uzleuven.be/selectieve-dorsale-rhizotomie-sdr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten