zaterdag 20 oktober 2012

Vordering van het CP boek

Sinds het begin van het nieuwe schooljaar kabbelt alles erg rustig voort. Er is geen tijd meer voor hoge uitschieters wat productiviteit buiten de studie om betreft. Dat wil echter niet zeggen dat alles stil ligt.

Alvorens verder te gaan met mijn fotografie, heb ik besloten eerst eens alle foto's die ik tot op heden gemaakt heb te rubriceren.
Eens dit achter de rug is ga ik de besten (indien nodig) bewerken en in het klein afdrukken.
Dan gaan we in groep selecteren. Wat mag weg en wat blijft. Twijfelgevallen mogen voorlopig blijven.

Als dit proces beƫindigd is, ga ik weer verder met mijn fotografie.

Ook de tekst voor mijn boek moet ik nog wat herwerken.

Wat de bijkomende installatie betreft kan ik toch al vertellen dat ik een eerste gipsbeentje bewerkt heb met papier mache. Een tweede volgt.

Dus, zoals ik zei.. alles kabbelt rustig verder. Er is geen tempo, maar wel vooruitgang.

En dan? Dan zien we wel weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten