dinsdag 26 maart 2013

What Cerebral Palsy cannot do


2 opmerkingen:

  1. Een mooie blog heb je. Ik ben ook geboren met cp maar kan me niet herinneren dat mijn ouders er zo mee bezig waren. Denk dat de tijd toen ook heel anders was. Ik merk nu dat naar mate ik ouder word de vermoeidheid steeds vaker om de hoek loert, zwaar irritant maar het zij zo. Ook de artrose in mijn knie en de andere mankementjes worden vervelender, maar toch hou ik me aan mijn motto vast, ik laat mijn leven niet beperken door mijn beperking!

    Hartelijke groeten, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vroeger was het anders.. mensen waren bezig met overleven, geld verdienen, sparen.. en met normen en waarden inpompen. De rest nam men er gewoon bij zonder meer.
    Heb jij ook operaties moeten ondergaan? Ik vermoed dat dit nu veel meer voorkomt dan toen.

    BeantwoordenVerwijderen