vrijdag 30 mei 2014

Internaat

Wanneer is het het juiste moment om aan te kondigen dat je kind 5 dagen in de week op internaat moet?

Bij het opstaan? Tijdens het eten? Terwijl hij een leuk spelletje op de pc speelt? Net voor het slapen gaan? De dag zelf?
Wanneer???

Ik durf het hem niet zeggen.. ik dub me te pletter. Ik weet dat hij het niet wil. Maar ik weet ook dat hij thuis niet te houden is en dat hij eigenlijk gelukkiger is op internaat. Hij is met school een week op zeeklassen geweest en voelde zich nog nooit zo goed als toen!
Anderszijds wil ik hem niet weg want hij is hoedanook een deel van mij! Aaargh.


Dit weekend is waarschijnlijk een van de zwaarste weekends ooit wat het uitvoeren van genomen beslissingen betreft.

Maandag is geen dag om naar uit te kijken. Floran zal de hele dag door mijn hoofd spoken.

Binnen een paar weken zal alles anders zijn. Dan zou alles intussen routine moeten zijn en zouden alle partijen meer innerlijke rust moeten kennen. Maar nu.. NU.. is het allemaal even heel eng.

Ik durf het hem niet zeggen.. ik zie hem zo graag. Maar juist daarom moeten we dit doen.
Over contradicties gesproken.

*Vloekje*


Geen opmerkingen:

Een reactie posten