maandag 27 februari 2012

Vincent

Gisteren ben ik Vincent en zijn ouders gaan bezoeken.
Wat een lieve, mooie jongen!
Vincent werd op 33 weken geboren en lijdt aan CP en CVI. Hij kan al erg goed spreken en is dol op auto's. Zowel de binnen- als de buitenkant. Toen ik binnenkwam vroeg hij meteen of ik met de auto was en of hij mijn sleutels mocht vasthouden. En dat mocht hij.
Vincent stapt met een looprekje want hij heeft een zwakke romp. Hij draagt ook leafsprings.

Photobucket

Zolang hij op de wachtlijst staat bij Sint-Gerardus zal hij naar een gewoon schooltje gaan. De zorg voor Vincent was niet evident voor de onthaalmoeder, zeker nu er wat babies bij zijn gekomen en hij zou volgens haar echt klaar zijn om naar school te gaan. Dat zou goed kunnen, want vertellen kon ie wel :)
Binnenkort ga ik eens foto's van hem maken als hij zijn hippotherapie heeft.
Gisteren heb ik echter wat foto's genomen en ... genoten van het rakkertje op mijn schoot!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten